söndag 2 april 2017

Den andra sidan av de mörka månaderna

Jag kom ut levande. På andra sidan av de där mörka månaderna jag pratade om. 
De där månaderna med reflexväst, mörka mornar och ännu mörkare kvällar . De där månaderna med snömodd, slask och ishalka. 

Jag har avverkat några tävlingar, var längesen jag tävlade såhär mycket :)

- Stadion marathon, mycket bra känsla och lätta ben, check!
- Bislett 50 km, ingen bra känsla och tunga ben, godkänt snitt dock, check!
- Borlänge 6h, blev ett marathon, hade inte huvudet för att springa tidslopp den dagen och det var inte läge att pusha igenom något, check!

90 dagar kvar idag.
I USA gick sista chansen att kvala in till deras landslag. Det kommer vara ett starkt landslag som kommer till Belfast. 6 starka damer (herrarna bryr jag mig inte sådär jättemycket om). Sverige har också ett starkt lag, dock är vi bara 3, vi har inte råd att inte ha våran absolut bästa dag.

Nu väntar tre månader med stenhård fokus, mycket Maria-tid och mindre tid på energislukande saker och såklart en hel del tuff och hård träning.

Keep in touch.
I will.

Bildresultat för motivation training rocky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar