onsdag 25 mars 2015

Äta, träna,sova

Måndag: träna 5 km morgonjogg, äta, sova på tåget, äta,  sova, träna; 20 km distans, äta och så sova.

Tisdag: äta, träna; 40 km långpass, äta, sova, äta och så sova igen.

Onsdag: äta, äta, äta igen, sova träna; 20 km distans (lite för fort för mitt eget bästa) äta, snart sova.

På plats i Borlänge sen måndag lunch. 
Träningen i fokus och mamma sköter markservicen.

Långa tupplurar blandas med läsning av Björn Ferrys bok, "Ferry Tales", hehe. Rolig men lite märklig prick.  Öppen och ärlig iallafall,  ngt annat kan man inte beskylla honom för.

Det går bra.
Jag är trött. Men benen pinnar på i bra tempo när jag väl stoppar fötterna i skorna.

Igår var jag på massage. 90 min.
inte skönt. Men nödvändigt. Var tydligen rackarns stel.
Både vader och bröstrygg kändes piggare idag.

Framåt, framåt. 
Två och en halv vecka till start.

Mmmbopp....
Bästa armbandet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar