torsdag 28 augusti 2014

Adventure is just around the corner

Dåså, jag har packat (tror jag fått med allt, väskan är full iallafall), lagt fram kläder till imorgon, bokat flygbuss samt dubbelkollat bokningsnr och tider.
Jag har en omgång med tävlingskläder samt skor i ryggsäcken som blir handbagage, bara utifall att det skulle gå på r*ven med bagaget imorgon.


Det är väl allt? :)


Då är det snart dags att tugga mjölksyra, smaska höjdmeter och mäta pannben.

13000 höjdmeter (det är rääääääätt många höjdmeter), 293 kilometer (det är rääätt många kilometer men det skrämmer mig inte lika mycket som höjdmeterna).
8 etapper på lika många dagar (jag har ingen aning om vad kroppen säger dag 6).

Men det är väl det som kallas äventyr? :)

HÄR bör man kunna följa resultaten dag för dag.
Om inte, så kolla hemsidan HÄR.

Kom ihåg, don't forget to be awesome.
Ska påminna min lagkamrat också :)

Gore Tex Trans Alpine 2014, BRING-IT-ON!!!
Rosa väskan är packad och Elof är redo

2 kommentarer:

  1. jaha, men hur gick det då?
    Väntar med spänning på en race-rapport ;)

    SvaraRadera