måndag 6 maj 2013

Preparing...

Måndag idag.
På torsdag morgon flyger vi till Bryssel.

Jobbat i helgen så det var sådär att gå upp imorse för ytterligare en vecka. Tur att det är kortvecka dock :)
Jag har jättemycket att göra på jobbet, det är ju bra med kortveckor, men nackdelen är att man inte hinner jobba så mycket.

Idag har jag handlat inför helgen.
Vill göra klart det så jag kan ägna morgondagen åt att packa och fila det sista på planeringen.
På onsdag ska jag på massage och sedan bara chilla och gå och lägga mig hyfsat tidigt.

Köpte mig ett par nya skor då mina nuvarande har ett rejält stort hål inuti strax till vänster om hälen på vänsterskon.
Det är inget jag har störts av och de kommer ändå att få följa med som reservskor.
Dock visade det sig att de har slutat göra "21-serien" som jag har sprungit i de senaste 10 åren. 
Samma sko heter nu Asics GT2000.
Mhmmmmm, samma sko?
I princip. 
De kändes aningen annorlunda när jag stoppade fötterna i de men ingen större skillnad.
Men det blir ändå en provlöpning i de när vi ankommit Holland.

Jag köpte även:
- SweBars, mintchokladsmak :)
- Rödbetsjuice
- Valnötter
- Gainomax
- Frystorkad mat

.....och 6 st grapefrukter....Kunde inte motstå, men de ska jag inte ha under loppet ;)

Jag väntar även på min och Torills Hammer-beställning vi gjorde från UK.
Enligt DHL så ankom paketet Arlanda i tisdags. Hmmmm, så nära men ända så långt bort.
Det dimper nog ner.

Annars så känns kroppen fin.
Den känns lugn.
Redo.
Stark.
Resultatet av dagens shopping
Slimmad.

Anna G var en ängel och lånade ut sin Ipod till mig, så nu ska jag grejja med mina spellistor och lite P3dokumentärer :)
Dessa snyggingar från X-kross fick jag via landslaget

Ultra <3 :)


...och kanske äta en grape eller två :)

Dessutom har R lovat att massera mina fötter, lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar